woensdag 23 februari 2022

Sincerity

Sincerity.
.
It's what I find when I look into the eyes of our animals, when we communicate, often without words. 
.
It's what I seek in people.
.
It's what all animals and humans will find when they look me (us all, all 4 of us) in the eye.
.
It's a basic value, often forgotten, but essential. It's a word meaning the same in all languages, it's the essence of what makes life beautiful.
.
Sincerity ~ a quality of naturalness and simplicity, of being open and truthful.






Oprechtheid.
.
Dat vind ik als ik in de ogen van onze dieren kijk, als we communiceren, vaak zonder woorden.
.
Dat is wat ik zoek in mensen.
.
Het is wat alle dieren en mensen zullen vinden als ze mij (ons allemaal, alle vier) in de ogen kijken.
.
Het is een basiswaarde, vaak vergeten, maar essentieel. Het is een woord dat in alle talen hetzelfde betekent, het is de essentie van wat het leven mooi maakt.
.
Oprechtheid ~ een kwaliteit van natuurlijkheid en eenvoud, van openheid en waarheidsgetrouwheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...